De laatste dag

23 augustus 2019 - Steenwijk, Nederland

Het kleine hotel waar ik verbleef was erg gemoedelijk en knus. Fijn om binnen te komen na een dag vol regen en om vroeg in slaap te vallen, want ik wil weer vroeg vertrekken, voor de laatste kilometers naar Oldenzaal. Het regent nog steeds vol overtuiging. Gek dat je hoofd soms zo raar werkt. Ik heb twee geweldige weken gehad, maar nu ik weet dat ik bijna klaar ben, ja nu wil ik alleen nog maar naar huis. Even rondkijken of wat dan ook kan me niet meer boeien, ik moet naar Oldenzaal.

Natuurlijk heeft dat ook te maken met het weer, want onderweg even uitgebreid lunchen in de natuur op mijn kleedje zit er ook vandaag niet in.

Ik loop vooral via bebosde omgeving en de regendruppels worden dan ook enigzins tegengehouden. Af en toe probeert toch de zon haar werk te toen en ja dan zie je toch de schoonheid weer. De zon die op de regendruppelt valt, die zijn gaan wonen op de bladeren.

Na 2,5 uur is het an zover ik ben in Oldenzaal, waar het ondertussen droog is en opgeklaard. Ik lunch heerlijk, drink een kopje koffie en dan...... met de trein naar huis, nou ja naar huis? Tot het station van Steenwijk en vanaf daar loop ik de laatste 5 km naar huis. Een taxi nemen voor 5 km wandelen is immers een beetje raar als je ruim 300 km hebt afgelegd??

Vandaag afgelegd 13.1

Totaal afgelegd 339,7 ( Van station Steenwijk tot tot Oldenzaal) Samen met de 2x 5 km van en naar het station. 349,7 km

1. Yvonne:
    Wow. Gefeliciteerd.
  2. Wijnie:
    23 augustus 2019
    Yesssssssssssssssssss you did it, geweldig meis, super trots op je. 350 km gelopen, mensen leren kennen, je omgeving verkent door weer en wind, nooit laten weerhouden, soms een strubbeling, maar wel altijd doorgezet, dit noemen ze nu pioniers.
  3. Anja:
    Super gedaan. Gefeliciteerd