Mijn leven na mijn wandelavontuur

23 augustus 2019 - Steenwijk, Nederland

En dan ben je weer thuis en voel je eigenlijk pas echt hoe moe je bent en hoe groot het avontuur voor mezelf was, want ja ik heb echt mijn grenzen wel opgezocht. De hele week was het gewoon weer wat opgang komen.

Maar het was heerlijk en zo fijn. Natuurlijk baalde ik soms van het weer, had ik niet elke dag evenveel zin, maar over het algemeen was het een super belevenis.

Vooraf dacht ik nog van kan ik dit wel? 300 km en dat alleen, ga ik dan niet juist heel veel nadenken en piekeren? Het tegendeel was het geval. Jarenlang liep ik met een rugzak. Niemand die hem zag, maar hij zat vol met heel veel ballast. Voor deze reis pakte ik mijn rugzak heel bewust in. Ik nam alleen mee wat echt noodzakelijk was, want meer paste er immers niet in. Het bleek een bevrijding!

En een bevestiging dat je vaak veel meer kunt dan dat je denkt.

Of ik blijf wandelen? Ja dat denk ik wel. Natuurlijk ondertussen al weer wat korte wandelingen gemaakt. Of ik weer een lang avontuur ga maken. Het zou zomaar kunnen. Ik hou jullie als lezers via hier op de hoogte.

9200000104405407

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wijnie:
    23 augustus 2019
    Ik hoop dat je wat van die ballast hebt achter kunnen laten, en weer een avontuur? Jazeker, het bloed kruipt immers waar het kruipen kan, en bij jou is dat wel duidelijk, zo gemotiveerd als jij bent/kunt zijn, doel voor ogen, blik op oneindig en gaan. Succes, en bedankt voor je mooie verhalen. Het was een genot om te mogen meelezen.
  2. Cynthia Jongejan:
    23 augustus 2019
    Hartstikke goed zeg! Ik vind het een hele prestatie. Ben me zelfs aan het afvragen of ik ooit eens zoiets zou gaan doen.
  3. Noos:
    Ik zou zeggen doen!
  4. Ingrid:
    23 augustus 2019
    Dankjewel voor de mooie reisverslagen. Diep respect voor wat jij hebt gedaan.
    Ik vind je geweldig.
  5. Theo:
    25 augustus 2019
    Bedankt voor het in verhaalvorm zo aanstekelijk inspireren om avontuurlijk te gaan wandelen.