Wandeldag 15: Woldberg - Castrojeriz

16 juli 2020 - Castrojeriz, Spanje

Donderdagochtend, een ochtend als alle anderen. Ik sta rustig op, drink mijn koffie, maak mijn lunch en pak mijn tas om op stap te gaan. Het gaat een dag worden tussen de regendruppels. Vol goede moed vertrek ik, maar al binnen enkele kilometers weet ik dat mijn lichaam weinig zin heeft vandaag. Mijn benen voelen zwaar aan en mijn knieën knikken. Ik maak een korte route van 17 km en blijf zoveel mogelijk in het bos om zo toch beschutting te hebben tegen de regen en steeds even te kunnen zitten op een bankje. Met wat extra pauzes ga ik het wel halen vandaag en dan morgen maar weer zien.

Op de woldberg ga ik opzoek naar een paal omhangen met lege batterijen. Deze zou er moeten zijn, maar ook vandaag zie ik deze niet. Toch nog eens kijken op de kaart waar hij precies moet staan.

20200716_170515

20200716_170053

20190721_210834

Het bos staat al vol paddestoelen en ik kom een egeltje tegen. De route van vandaag was wat minder gericht en de laatste kilometers vallen me echt zwaar. Morgenochtend maar eens kijken wat wijsheid is. Wandelen of een rustdag, maar eigenlijk bewaar ik die liever nog even.

20200716_17052920200716_170523

1. Theo:
    19 juli 2020
    Verhaal met veel rust en berusting. Even wat minder zin. Geen rustdag maar wel een rustige wandeling. Hopelijk de volgende dag weer wat meer zin en fitheid.
  2. Hennij:
    19 juli 2020
    Goed om naar je lichaam te luisteren.
  3. Anja:
    20 juli 2020
    Ik hoop dat je goed naar je lichaam hebt geluisterd