En dan ben je klaar

6 augustus 2020 - De Bult, Nederland

En dan sta je dinsdagochtend op. Zonder er echt bij na te denken wil ik mijn wandelkleding aantrekken en mijn tas pakken. En dan kom het besef. Ik ben klaar, ik heb het behaald. Mijn lichaam is blij met deze ontdekking. De komende dagen wil het graag wat rust. Mijn geest moet echter wennen aan het leven na mijn pelgrimstocht.

Ondertussen is het donderdag en mis ik de rust en de vrijheid van de afgelopen weken. Ik merk dat ik anders ben. Alle invloeden van de contacten die ik deze week heb komen anders binnen dan anders. Het is alsof ik langzaam weer moet aarden in "deze wereld".

Het waren vijf geweldig weken. Ik heb er van genoten, ondanks dat het soms heel zwaar was. Vooral de eerste week kwam ik mezelf volledig tegen. De emoties van een gebeurtenis die week ervoor kwamen er volledig uit. Ook de laatste week was zwaar. Mijn lichaam was op en mijn geest wou door. Alleen alle zware momenten ben je snel vergeten als je kijkt naar al het moois wat het me heeft gebracht. De wijze lessen, de mooie natuur en het vertrouwen in mijn lichaam.

Wat mijn volgende avontuur gaat worden? Ik heb nog geen flauw idee, maar de kans is groot dat ik me hier volgend jaar weer meld.

Bedankt voor het volgen en alle reacties. Het gaat jullie goed!

1. Hennij:
    7 augustus 2020
    Gefeliciteerd met je behaalde doel. Zo mooi hoe je je reis hebt omschreven. Ik heb er met veel plezier van gelezen. Nogmaals mijn petje af!!
  2. Sakkers:
    8 augustus 2020
    Fantastisch je hebt het gehaald!!! Proficiat kanjer.....wie doet je dit na? Ben nu al benieuwd wat je in 2021 gaat doen :)
  3. Noos:
    9 augustus 2020