Nog één nachtje...

30 juni 2020 - De Bult, Nederland

Terwijl de regen met bakken uit de hemel valt, ben ik mijn tas aan het pakken. Nog één nachtje en dan gaat mijn wandeltocht beginnen. De afgelopen weken ben ik er weinig mee bezig geweest. Het was druk met de laatste loodjes op school, we hadden  natuurlijk te maken met tropische temperaturen en er waren verdrietige omstandigheden die me behoorlijk bezighielden. Al met al heb ik me best eens afgevraagd, waarom ik dit wil gaan doen en of ik het wel moet gaan doen, maar toen de schoolbel vanmiddag de vakantie inluidde was ik opeens toch vastbesloten, want natuurlijk ga ik het doen!

Dus zojuist mijn tas ingepakt inclusief mijn nieuwe regenhoes en regenjas, want die ga ik vast morgen gelijk al nodig hebben.

Morgen, de start van een nieuw avontuur. Ik heb er zin in.

De tasDe route

1. Theo:
    30 juni 2020
    Een goede hoopvolle start toegewenst.
  2. Wijnie:
    1 juli 2020
    Succes meid, je kan het, eerste dagen zullen even tegenvallen, maar uiteindelijk is ook dit weer een groot avontuur en ga je ook dit overwinnen, wij geloven in je.
  3. Anja:
    Succes Nynke, veel plezier ook op je reis. Ik kijk met veel verwachting naar je verhalen.